back in black


Då var man tillbaka i Vallås. Tror jag försöker ge mig själv vattenförgiftning. Går bra så länge jag håller mig inne men så fort jag går ut i solen blir jag sjukt törstig :thumbdown:

Har i alla fall träffat Prällen för sista gången nu. Sjukt att jag bara träffat honom 6 gånger. Det känns som många MÅNGA fler. Och att vi kommit så pass långt under den tiden. Är verkligen glad för att jag tog tag i det hela och gick dit :) Fast det är klart, man ska ju aldrig säga aldrig. Börjar saker och ting gå åt skogen igen så blir det nog åter en sväng dit. Men så som landet ligger nu så är jag färdig :)

Nu blir det lite slapp innan jag kör i gång med disken och sedan hoppar in i duschen. Var nästan löjligt jobbigt att cykla hem med så mycket flaskor i släptåg, och då fick jag inte ens med mig alla trots att jag packade i cykelkorgen, på pakethållaren samt i väskan :bigeyes:




Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-01 @ 14:44:04
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0