... and the road goes ever on


Jaha.. Och nu då?? :question:
Ingen skola. Inget som släpar. Inget jobb. Vad ska jag hitta på nu då?!
Är less och rastlös så jag pallrade mig iväg till gymmet och bokade tid i morgon och på tisdag. Blir lagom med en dags mellanrum. Ska börja sortera och rensa i min lägenhet på Nyhem på måndag. Vore så skönt om man kunde få den städad och besiktigad så fort som möjligt och bli fri nycklarna så slipper man tänka mer på det.

----------------------------------

Glömde förresten nämna förut och att jag drömde om tyrannosaurus rex- IGEN! :thumbdown: Fattar verkligen varför jag drömmer så mycket om dem?! Jag har inte sett någon dinosauriefilm, inte läst någon bok, inte sett bilder (förutom när jag skulle lägga ut den här dvs) mm. Börjar seriöst tröttna för drömmarna är ganska så obehagliga kan jag lova :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0