aj!

aaaaaj! Börjar få riktigt ont i halsen :(

Vaknade i natt igen och gick upp för jag insåg att jag råkat somna med linserna i. När jag kikade på klockan så var den bara 01:04 :S

Sitter och har beslutsångest om jag ska till gymmet eller inte. Men har ju missat två dagar nu så jag vill verkligen passa på, men samtidigt så vet jag ju att man inte ska träna när man är sjuk.. hmm hmm hmm.. Fast jag kan ju alltid minska distansen lite och sen komma hem, duscha, dricka varm oboy eller te och mysa i pyjamas resten av dagen. Det är verkligen sånt vänder idag. Synd bara att jag inte äger någon pyjamas :S

Aja, ska väl försöka vakna till lite mer, har gymmet mellan 7-8.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0