3 minuter är visst ingenting


Det var rätt skönt att träna. Gick både bättre och sämre än förra gången.
Trodde inte jag skulle palla 5 km crosstraining p.g.a förkylningen men det gick ju riktigt bra, var dessutom 1½ minut snabbare den här gången, duktig jag :thumbup: Så att minska tiden med 3½ minut är kanske inte så mycket i min värld heller eftersom jag nu bara måste vara 2 minuter snabbare så har jag nått delmål 1 :)


Men joggningen hoppade jag nästan. Blev bara strax över 400 meter, haha! Men men.. Har ändå inte satt något mål där för det är så himla jobbigt :P Får se om jag lyckas träna upp kondisen så pass att jag kan vara med i något lopp nästa år :)

Nu blir det välförtjänt frulle medan jag lyssnar på åskan som mullrar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0