tusen och åter tusen


Fy bubblan vad rörigt det är här nu.
Grejer och tvätt överallt känns det som. Givetvis har jag inte städat ett dugg.

Har bara käkat middag och spelat ett dataspel för personer från 7 år och uppåt, förvånansvärt underhållande :P

I morgon ska jag väl ta tag i uppackandet på allvar. För tillfället har jag bara dragit upp det västenligaste. Plånbok, pass, bok och mina Aussiegrejer :D


Kikade runt lite på nätet och såg på många ställen att flera av produkterna ligger på runt 120-125 kronor styck. Kändes sjukt med tanke på att jag bara betalade 125 SEK för alla fyra :)

Orkar inte skriva så mycket om Londontrippen så jag bjussar er ett gäng foton i stället. Det sägs ju trots allt att en bild säger mer än tusen ord, så här har ni tusen och åter tusentals ord. Varsegod.
































Ah, minnen minnen :) Men nu tänker jag gosa ner mig i sängen, oh vad jag har längtat! Gonatt på er gott folk! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0