svullkorv

Hmpf.. Känner mig som världens svullkorv idag.
Känns som om jag inte gjort något annat än att svullat skorpor med svarta sara på. Så sjukt gott!


Har även obehindrat ägnat mig åt att bygga på mitt ökade beroende för Scrabble på king.com.


-----------------------------------------------------------------------

Om 4 veckor börjar skolan igen. Spännande. Ska bli intressant att sakta men säkert glida in på min inriktning, dvs strategisk kommunikation :) Men innan dess fyller älsk år och sedan åker vi upp till Jämtland en sväng precis innan skolan börjar. Och nästa helg är det the tall ships races här i Halmstad så det ska bli intressant att gå på :)

I morgon är det städning och tvättning som står på menyn. Ska även vara duktig och pallra mig iväg till gymmet som jag bokat klockan 9. Härligt :) och i högsta grad nödvändigt :P


jaja.. Jag har tjuvat bilden via google (A) :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0