torsdag

Vilken givande morgon.
Har fått ett till samtal från SEB. De ringde för att bekräfta tidsbokningen. Yey! Känns rent av spännande det här. :) Synd bara att det är tre veckor tills jag ska dit :bigeyes:

Har även fått mitt recept förnyat. Han sa att jag skulle få fortsätta med medicinen ett tag till eftersom den fungerar så bra. Vi behöver inte ens höja dosen. I slutet på juli har jag ätit den i 4 månader. Då borde jag rent statistiskt sett bara behöva äta den i två månader till sedan borde nertrappningen påbörjas. Fast jag tror att jag kommer få äta den längre än totalt 6 månader. Det lät i alla fall så på honom. Men men. Det återstår att se hur det blir med den saken. Poängen med det hela är ju att cellerna ska lära sig att sluta spotta ut serotonin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0