uppdatering

AAAAAJ!!! Tog mina gamla vita skor idag och det var ett stort misstag. Har fått världens skoskav på trampdynorna eller vad det nu heter. Gör vansinnigt ont :(

Jag och älsk var de första som åkte hem. Systeryster upplyste mig om att vid såna där kalas stannar gästerna vanligtvis länge. Och jag misstänker att oftast flödar alkoholhaltiga drycker med. För min del blev det 1½ snaps samt två vinglas. Och sprite. Och nu när jag skriver allt det här blev jag sugen på iskall burkfanta. Mmmh, gud vad gott det är med en sån ibland. En burk var 3-4e månad ungefär. Det är lagom. Och gott. Extra gott på sommaren :)


Nåja, nog om fanta. Oförskämda eller ej så åkte vi hem vid 19. Men då hade vi ändå varit där i 4 timmar, vilket jag personligen tycker rätt så duktigt gjort av oss. Jag och älsk är, som många av er redan vet, inte så förtjusta i stora folksamlingar och dyligt.

Imorgon blir det diskning som står på menyn. Har fortfarande inte tagit tag i diskberget som uppstod igår när ida och mice var här. Tänka sig vilka små grisar de är! hihihi :P
Fast näe. Antar att man blir bortskämd när man aldrig har folk som äter hos en så man oftast bara har lite disk.

Nu ska jag snegla på teven och sen påbörja boken jag lånat av svärfar: "En kortfattad historik över nästan allting" :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0