sovmorgon

Tog sovmorgon till 9 idag, UNDERBART! :thumbup:

Har dock inte gjort så mycket mer än tagit mig ur sängen. Har i och för sig städat lite men det är så lite så jag vetetusan om det räknas. Men nu kan man i alla fall se vardagsrumsbordet igen. Tummen upp för det (Y)

Ska strax bege mig till Nyhem och hämta det sista ur förådet och kanske något ur lägenheten med om det får plats i bilen. Längtar som en tok tills jag blir av med den lägenheten. Min ekonomi kommer skjuta i höjden då. Eller. Kanske inte skjuta i höjden. Men i stället för att gå plusminus noll (och ibland bara minus) så kanske jag rent av börjar gå plus. Woop woop, paaaningan- ja tack :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0