senilvarning!!!

Hmpf, jag är ju fullkommligen hopplös! :(

Hade tagit med det sista ur frysen från Nyhem idag när jag var där och hämtade grejer. Det var bara 1kg broccoli och en sån där foliematlåda med köttfärssoppa (mmh, köttfärssoppa *mums*). Jag la båda sakerna i en av flyttlådorna och lyckades imponerande nog ta ur just den flyttlådan ur bilen (har inte burit ur alla lådorna än) men när jag väl fått in lådan i lägenheten så lyckades jag förtränga maten. Insåg just mitt misstag då jag av nyfikenhet började rota i den ena lådan och upptäckte att den var alldeles blöt, och att den luktade misstänksamt starkt av köttfärssoppa :bigeyes:

Slängde den. Och älsk kände sig inte så sugen på att käka 1kg tinad broccoli så här på kvällskvisten så de fick också åka i soptunnan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0