paaaningan

Money, money, moneyyy, must be funny :)
Jobbade till 4 idag med. OCH ska få jobba i morrn med. Och med tanke på hur mycket vi hade kvar av arbetsuppgiften så gissar jag på att jag kommer få jobba i övermorgon med. Tjohoo! :thumbup: Fick dessutom ett telefonsamtal från ett annat bemanningsföretag som jag sökt ett jobb via. Så jag ska på en (grupp?)arbetsinvervju, men det är inte förrän i augusti. Jobbet gäller bara två dagar i september, vi ska roa oss med inventering. En dag i Halmstad och en dag i Varberg.

Och i morgon ska dessutom jag och älsk på Harry Potter och dödsrelikarna del 2. Spännande. Ska bli extra mysigt eftersom det var under den första delens premiär som vi träffades för första gången Har varit tillsammans i 7 månader på fredag. Galet vad tiden rusar fram. Innan vi vet ordet av har vi varit tillsammans i ett år :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0