ovanlig träningsvärk

Har träningsvärk i... tummen! :question:

Hoppas bara att träningsvärken inte övergår till den vanliga värken jag brukar ha i tummen/tumleden.

Idag har jag PF (pojkvänsfritt) så då ska jag roa mig kungligt! Moahahaha!

Eller inte :P Älsk<3 ska bort till en kompis så jag tänkte passa på att fortsätta min upprensning i min lägenhet på Nyhem. Ska försöka tömma förrådet idag i alla fall, och kanske få lite struktur på röran i lägenheten. Vet inte riktigt hur jag ska organisera det här med sängen, ska ju slänga den på någon somcentral som tydligen ska finnas på nyhem men vet inte hur jag ska frakta iväg den. Börjar tro att enklaste sättet är att bära dit den, fast jag vet ju inte hur långt bort det är.. hmm hmm hmm.. Dags att ta hjälp av min näst bästa vän: Eniro :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0