Husletande

Är vansinnigt trött :( Försökte sova vid 3- tiden för jag var helt slut men det gick inte att somna så nu sitter jag här framför datorn och gäspar i stället. Har nyss gjort några vändor till återvinningen, hade onödigt mycket papplådor och pappersförpackningar hemma.

Har redan börjat planera semestern/sommarlovet inför nästa sommar. Kanske går händelserna en smula i förväg men ändå, hehe (A) :)

Vill hyra ett hus i Skottland under en vecka (eller kanske rent av två veckor?). Det är faktiskt inte så dyrt att hyra ett hus. Särskilt inte om man är flera som åker. Det är billigare att hyra ett hus än att bo på hotell :) Fast det beror ju lite på vart man ska också. Vandrarhemmet som jag och Susanne bodde på i Glasgow förra året var riktigt billigt och bra. Men nästa sommar vill jag inte till lågländerna eller Glasgow utan jag vill upp högländerna :D

Har i alla fall hittat en bra sida med hus som jag spanar på nästan varje dag: Semesterhus i Skottland :)
Fast det hinner ju hända en hel del på ett år så det är ju inte säkert att de hus jag hittills valt ut finns kvar nästa år. Men men, huvudsaken är att Skottland finns kvar :D




Kommentarer
Postat av: cloe

hej! vilken fin blogg :) såg att du va med i nellys tävling , vilken snygg klänning!!! röstade en 5a :)

lust att rösta tillbaka? :)<3



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qk3WE7v96ciEL449WFyQg2snQHBRuvPaWFwY0fV5847HuyDG43UX#Gallery



kram

2011-07-07 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0