hetta!

Värmeslag!! Blää vad varmt det är! :(

Har just renbäddat sängen och det var ju tokjobbigt i den här hettan. Inte blir det bättre av att täcket ska ha en egen åsikt :question: Men det är mysigt att krypa ner i en renbäddad säng när man är nyduschad :)

Visningen av lägenheten gick väl bra. Vet inte än om det är hon som får den eller inte så det återstår att se. I morgon ska jag slänga sängen och madrassen samt ta de sista flyttlådorna hit. Så i morgon borde lägenheten bli helt tom. Så sen är det bara att sätta igång med städningen. Lär väl börja lite smått med den på torsdag/fredag och sedan fortsätta med den nästa vecka för i helgen är jag upptagen. Är hundvakt på lördag och ska iväg på en marknad på söndag.




Kommentarer
Postat av: ida

Inte åt oss väl?

2011-07-19 @ 19:00:33
Postat av: Elisabet

HAHA!Oj! xD Jag ska ju inte vara hundvakt på lördag. Jag ska ju på kalas då. Hihii, senilvarning på mig alltså :P

2011-07-20 @ 07:49:39
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0