gårdagen

Drömde två mardrömmar i natt.. Usch usch USCH!! Var så himla rädd när jag vaknade :(

Handlade i stora drag om spöken. Tänker inte skriva mer än så eftersom jag helst vill glömma bort alltihop.

Festivalen igår var rätt kul. Jag har inte varit väg på sånt på evigheter så det var lite spännande. Det var sjukt mycket folk överallt :bigeyes:

(bilden är inte från igår men det var ungefär sådär mycket folk vid scenen)

Det enda som verkligen retade mig var alla dessa äckliga rökare. Varför tränga in sig framför en scen för att sedan tända en cigg?? :question: Vid ett tillfälle var det 6 personer som rökte runt om kring mig och älsk. Det var så himla vidrigt! Dessutom är det jäkligt fräckt! Och en idiot hoppade runt med sin cigarett så mycket att jag blev orolig för att få aska i håret. Blää!  :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0