Fredagsmys

Äntligen helg! Vi slutade redan vid 13 idag, underbart :thumbup:
En annan underbar sak är att HFAB har lagt ut min lägenhet som direktlägenhet. Det ringde två personer idag som var intresserade av den. Har jag tur kanske jag blir av med den en månad tidigare :D Men det innebär att jag får fullt upp i veckan som kommer eftersom lägenheten måste tömmas, städas och besiktigas. Hoppas verkligen jag blir av med den. Då kommer jag ha ovanligt mycket pengar i augusti/september eftersom jag får lönen från den här månaden, slipper hyran på Nyhem samt får CSN. Perfa :)

Men idag blir det fredagsmys när Mattias kommer hem. Då ska vi hyra film och bara mysa och fira vår 7 månader långa allians :P :)

Vi har redan planerat vad vi ska göra på ett årsdagen. Det är nämligen så att uppföljaren till Sherlock Holmes har premiär dagen efter vi varit tillsammans i ett år så vi tänkte fira det hela med att fira det en dag för sent och gå på premiären. Det var ju trots allt så vi träffades :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0