failad plan

Min plan om att inte göra något idag följdes inte riktigt. Har tvättat lite och sen for jag och älsk till oskarström för att hälsa på svärföräldrarna samt Mattias bror och flickvän som var där. Vi blev även bjudna på middag. Jag lyckades mana fram lite självberhärskning och tacka nej. Får som sagt nöja mig med camebridge. Dock har jag bara druckigt en påse idag så jag är svinhungrig, men nu är det försent för att dricka något så det blir sängen i stället. Men men. Det var roligt att hälsa på i alla fall :) Fick dessutom en heads up inför kalaset på lördag. Jag hade förväntat mig runt 25-30 personer för i mina öron är det mycket folk. Ikväll fick jag veta att vi kommer vara runt 60 personer :bigeyes: läskigt. Men men. Det blir nog bra ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0