Dagen

Wiooo! Ska visa lägenheten klockan 11 :D  Ska besikta lägenhetens skick på fredag och förhoppningsvis så kommer den städbesiktigas nästa vecka så med lite tur hinner jag bli av med den, den här månaden :D

Min kära pojkvän har lånat mig sin bil igen så jag ska åka lite tidigare till Nyhem och packa ner det sista i lådor. Sen är det inte så mycket kvar där som ska ordnas förutom en vända till soptippen samt städningen.

Ska eventuellt jobba idag med. Har egentligen inte lust eftersom jag hade tänkt ordna med lägenheten idag men har samtidigt ingen lust att tacka nej till jobb (pengar, pengar, pengar, jordens mittpunkt?).

Håller även tummarna för att SEB ringer idag och att jag inte missar samtalet. Har maxat ljudnivån på ringsignalen och tänker vaka över telefonen som en hök :) Hoppas verkligen de har tid med mig den här eller nästa vecka så jag får någon ordning på hela banktjofset. Måste ju avanmäla och påanmäla en massa olika saker och jag fattar nada :bigeyes: Dessutom vill jag ju så klart veta hur det blir med pengarna med. Vill verkligen köpa nya glasögon. Har haft mina i 8 eller 9 år nu. De är sjukt repiga och det känns verkligen som att det är på tiden jag unnar mig nya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0