dagavill

Gooood morgon! Tror jag i alla fall att det är.
Känner mig lite dagavill och var fundersam på huruvida det var tisdag eller onsdag idag. Känns rätt bra att det bara är tisdag. Gott om tid till att ordna upp här hemma, pallra mig bort till högskolan samt hinna en litet besök i centrum innan helgen. Lysande sickan.

Nu blir det frulle, rostat bröd och oboy. Oj vad jag har saknat oboy när vi var borta! Detta blir min sista riktiga frulle på ett tag för i morgon kör jag igång med cambridgekuren. Creepy.




Kommentarer
Postat av: ida

Varför ser din blogg konstig ut nu igen? Det ligger ett inlägg till höger, jämte de andra inläggen. Lite förvirrande :p

2011-07-05 @ 10:15:35
Postat av: Elisabet

Vet inte. Den har blivit helknäpp den senaste tiden. Jag har inte ändrat något så den borde vara normal men icke :( tror det är dags att göra om den lite snart men jag saknar inspiration :S

2011-07-05 @ 10:49:59
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0