Dag 1

Har alldeles nyss kommit hem. Jag gillade den här arbetsplatsen med. Reklam service påminner lite om där jag brukar vara men den var inte riktigt lika mysig som RH service, där kan man ju lyssna på radion, snacka skit om sverige demokraterna eller bara fantisera sig bort. Det var lite svårare att göra sådant där jag var idag. Har stått vid en sån där "rullande band"- maskin idag. De har en massa såna på företaget och ljudnivån är väldigt hög. Känner nu när jag slappnar av att jag fått huvudvärk :S men men, det är det värt. Är rätt så lättsamt jobb, man måste bara vara lite fingerfärdig. Har ont i fingertopparna men det går väl över. Var alldeles knallblå om händerna innan jag tvättade dem och cyklade hem. Hade jag behållt färgen hade jag kanske kunnat knäcka extra som smurf. Men men, ska i alla fall få jobba på måndag med, men då ska jag vara på RH service igen :) Jobb jobb jobb! Känns som om universium tog åt sig när jag idag stod vid maskinen och nynnade för mig själv:

"Veeem kan stoppa mej när jag bara rullar fram 
Jag tar dej till ställen bara drömmar kan 
En ängel från himlen ja det undrar man 
Kom igen å gunga fram"


Kom aldrig längre än så för jag glömde bort texen hela tiden. Antar att jag tyckte låten på något vis kändes passande. Är dock less på den nu eftersom jag nynnade låten (textsnutten) konstant i över en timme. Och nej, om det blev irriterande så hjälpte det inte att bara sluta nynna. Då hörde jag den i huvudet i stället :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0