check

Jahapp.. Har packat lådor på Nyhem samt lämnat in dvdn på lagning. Blev lite impad att jag hittade ända dit bort själv och utan att drabbas av panik en enda gång (Y) :D (visserligen var det typ bara rakt fram hela vägen från Laholmsvägen men ändå, man skulle ju liksom genom stan typ, nästan).

Har även försökt nå HFAB, tycker det är på tiden de hör av sig ang. en tid så de kan komma och kika på lägenheten. De MÅSTE göra det nästa vecka om jag ska hinna bli av med den denna månaden. Har även försökt nå min läkare på Nyhem. Har för mig att det är dags för en liten uppdatering om hur allt funkar samt få ett nytt recept. Tror jag käkat de här pillren minst halva tiden nu så det borde vara max typ 3 månader kvar sen ska vi bergis börja trappa ner :) Har också försökt jaga SEB igen. De hade lämnat ett röstmeddelande till mig i veckan att de försökt ringa mig en massa gånger men att jag inte svarat. Det intressanta var att de ringde med dolt nummer och att det bara har ringt ett dolt nummer till mig totalt två gånger (jag tycker med andra ord att "massa" gånger är en överdrift), dessutom kunde jag ju inte svara för att jag jobbade. Men tjejen i meddelandet sa iaf att de skulle ringa mig igen senare, men det har de inte gjort :question: Börjar bli lite irriterad på det här. De kan väl ändå inte förvänta sig att man ska sitta och vakta telen för att man bara får en chans att få prata med dem??

Aja.. Nu ska jag ta och checka hur det går för mina auktioner på tradera :)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

vad tråkigt att du inte kommit i kontakt med oss. Har vi fortfarande inte kontaktat dig när du ser detta är du välkommen att kontakta vår Telefonbank på 0771-365 365 (öppet dygnet runt) eller vår växel på 0771-62 10 00 där du kan be att få bli kopplad till rätt person. Här hjälper vi dig gärna vidare!

Hälsningar Caroline Persson, SEB Kundservice.

2011-07-18 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0