Auktion

Nu har jag åter gett mig in i tradera djungeln. Men denna gång är det inte jag som köper utan jag som säljer :) Har för tillfället åtta annonser ute men ska lägga ut minst 9 till. Men jag tror nog det kommer bli MÅNGA fler än så. Lite roligt det här. Och spännande med :)
Insåg att jag har så mycket saker (dvs böcker och kläder) som jag inte använder, så nu ska jag börja rensa lite bland allt rat. Duktig jag.

Nu ska jag och älsk iväg och hyra film. Mys<3
Dock blir det lite underligt firande kanske. I stället för att se någon supermega kärleksfilm så ska vi kika på en rysare. :bigeyes:

Jag har velat se Isidious jättelänge och nu håller jag på å bangar för det känns läskigt. Så vi ska passa på att se den nu innan det är försent :P


Creepy.




Kommentarer
Postat av: ida

böcker?

2011-07-15 @ 18:46:05
Postat av: Elisabet

Japp. Har rätt många böcker som jag inte läst och som jag saknar motivation att läsa. Dock blir jag lite nyfiken på några av dem nu när jag går igenom alla. Men det kommer jag glömma bort så snart skolan börjat. Man får ju inte så mycket pengar för böckerna men det är ju bättre att de kommer till nytta i stället för att stå och damma i bokhyllan ^^

2011-07-15 @ 19:44:14
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0