bildskur


En liten bildskur från gårdagen.

Så här ser det då ut när jag står och väntar på bussen i Vallås. Inte så väldigt fascinerande :P




Utsikten från mitt ena fönster, trade center. Som man tycks se oavsett vart i Halmstad man befinner sig. Högskolan ligger förövrigt också där, jag bor som sagt ganska nära.




Utsikten från mitt andra fönster, Nyhem, typ.



Här har vi då min lilla, lortiga lägenhet (som förresten är nystädad nu). Fotot är taget i hallen direkt innanför dörren. Till vänster ligger badrummet.



Och nej, kattlådan står inte i duschen när jag duschar.

Och slutligen har vi mig. Igår när jag slappade i soffan i Vallås och väntade på att älsk skulle komma hem från jobbet.






-------------------------------

Nu blir det lite seriöst vampire diaries tittande innan jag kör igång med pluggande.
Great succes :thumbup:


Ska även lägga ut London bilderna snart, trott eller ej men jag har faktiskt inte glömt bort det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0