smärtor


Aaaaj! Tog en saftig sovmorgon idag men har återigen legat konstigt med/på armen så det känns som om jag sträckt alla senorna i den. Påminner lite om grov träningsvärk :question:

Är fortfarande i Vallås men ska snart pallra mig iväg på bibblan och kopiera lite. Sen blir det lite handling och diskning innan jag cyklar tillbaka hit. Jag är väldigt förtjust i min cykel, men det märks verkligen att jag blivit ovan att cykla igen för jag får så sjukt ont i arslet. Hoppas det går över snart..

Just ja, måste nämna att vi spelade Wii sports igår. I början förlorade jag dock i exakt alla grenar :bigeyes: Men sen spelade vi något annat, liknande spel och förvånansvärt nog vann jag några gånger. Men jag är ganska säker på att den första vinsten berodde på att älsk hade en betydligt mycket svårare bana än vad jag hade :P

Aja.. Antar att jag borde göra något vettigt och ta mig iväg snart. Hoppas bara inte det är minsgrader för i så fall kommer det vara SVINHALT ute. Typ halka ala hjärnskakning. Inte okej. Jag borde nog skaffa mig en hjälm.

Det är förresten i princip spikat nu att det blir jämtland den 18e (Y)

Nåja. Time to go
Bye bye then



Kommentarer
Postat av: Susanne

Då tycker jag vi trycker en ett besök hos mig också, om du ska till Jämtland ;)



2011-01-26 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0