Ooops


Har visst varit en smula inaktiv.. Skolan rullar på som vanligt, sitter på bibblan nu och väntar på att klockan ska gå, ska träffa min grupp vid 11 för att bråka med en vetenskapsartikel på 18 sidor :bigeyes: har seminarie på måndag på den uppgiften samt en uppgift som involverar en realityserie.

Maya trivs och har helt återgått till sitt vanliga, pratsamma och busiga jag :)

Är fortfarande sjuk men har i alla fall ingen feber längre, men har en fruktansvärd hosta i stället :thumbdown:
älsk har också börjat repa sig, och tur är väl det för hans feber höll i sig mycket längre än min. Jag måste verkligen lägga av med såna dumheter som att bli sjuk!

Vi hade tänkt att åka upp till jämtland i februari men det blir nog inte så ändå, det är klurigt att få datumen att passa för 3 personer samtidigt men vi får väl se hur det ser ut i mars i stället :)

----------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0