mjo..


Sovmorgon my ass!

Idag fick jag pallra mig upp tidigt för att åka till Falkenberg. Ska passa Idas busfrö medan hon, Mice och Leo åker till Uddevalla. Nåja, jag får visserligen inte umgås något alls med älsk idag men det är i alla fall ett utmärkt tillfälle för att plugga lite inför måndagens föreläsning :)

Igår var vi och kikade på premiären av the green hornet. Jag tyckte den var jättebra :thumbup:

Trailer

Efter filmen käkade vi på kinarestaurang. Vi skulle ju egentligen gått ut förra lördagen när vi firade en månad men då var vi så sjuka att ingen orkade så det blev igår i stället.  Mys :)

Nu blir det en sen frulle samt greys innan jag ger mig i kast med vetenskapliga artiklar och Bourdieu och Foucault.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0