London

Nyar var allt annat an vad jag ar van vid. Det var sjukt mycket folk! :bigeyes:
Fyrverkeriena var jattefina :)Har forsokt hitta siffror pa hur mycket folk det var i farten igar men jag har inte kunnat hitta nagot, men vad jag vet sa handlade det om minst 10-tusentals manniskor, inte sa konstigt heller i en 9 miljonersstad eller hur manga det nu bor har, tank att hela Sveriges befolkning skulle kunna rymmas har, galet. Att ta sig hem var en mardrom, men det berattar jag om senare.

Har nyss varit ute o shoppat kring picadilly. Blir en hel del tunnelbaneakning har. Men eftersom jag ar utomlands sa ar mitt lokalsinne gudomligt. Det ar helt sjukt! Jag kan ga vilse pa 5 minuter i Halmstad men har i London gar jag pa intution och har alltid ratt. Mitt lokalsinne rockar utomlands! :thumbup:

Far inte glomma att beratta att jag akte London eye idag, men det var lite synd att det var sa mulet, men utsikten var ju fin anda, staden ar oerhort stor! Nar man var vid toppen pa London eye sa fortsatta anda staden i all oandlighet at alla vaderstrack.  Hmm.. Det ar lite irriterande att de saknar vissa bokstaver :/

Blir en noggrannare uppdatering nar ja kommer hem, och givetvis en del foton och filmer :) Hem hem hem. Jag har faktiskt hemlangtan. Jag tycker att London ar okej, men det kan inte mata sig med Glasgow, inte pa langa vagar. Antar att det ar lantisen i mig som tycker att det ar for stort och helt enkelt for mycket. Men jag gillar underligt nog tunnelbanan :P

Aja, nu ska jag kila tillbaka till rummet, man traffar en hel del folk har, nu delar vi rum med 2 tjejer fran australien och 2 tjejer fran indonesien. Forsta natten (placerade de oss i fel rum) delade vi rum med en kille o en tjej fran schweiz.

G'natt Sverige, London halsar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0