ledighet


Är ledig hela dagen idag :thumbup: Ska strax pallra mig iväg på affären här i vallås och sen ska jag försöka ta mig hem. Har inte bestämt mig än om jag ska våga mig på en promenad eller om det får bli buss, temperaturen samt underlaget får avgöra. Jag gick ju faktiskt hit igår, var löjligt stolt över mig själv trots att jag gick vilse en gång :P

Men det var faktiskt så att det från början var skyltat, blev oerhört glad och lättad av det. Men helt plötsligt, utan någon som helst förvarning, försvann skyltarna :question: inte så konstigt att man går vilse då kanske.. Men nu borde jag ju kunna vägen :) vet inte riktigt hur långt det där, men det handlar väl om en si så där 2-3 km tror jag.
Ska vända uppochner på lägenheten idag i jakten på min bankdosa, MÅSTE verkligen hitta den :bigeyes:

Aja, time to go
bye bye then

Kommentarer
Postat av: Bilaldaniela

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-08 @ 15:36:05
URL: http://bilaldaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0