kylaaaaaa


Gaaah! Det är -15 grader ute, jag kommer frysa ihjäl!! :bigeyes:

Blir bussen hem idag för jag har då ingen lust att gå när det är så här kallt ute. Får dock lite dåligt samvete eftersom M går till jobbet och det är mycket längre och ändå sitter jag här och gnäller :S

Nåja, ska hem och reparera lite smink sen bär det iväg till bibblan i hopp om att det inte kommer vara några andra där, vill nämligen ha hela byggnaden för mig själv (fast personalen är så klart välkommen). Har seminarium vid 9 men ska träffa gruppen vid 8:40 för lite snabbgenomgång, så innan dess hade jag tänkt hitta lite litteratur på bibblan, under förutsättningen att den inte redan är utlånad. Hope not :/

Kanske även ska passa på att käka frulle idag när jag ändå har så gott om tid. 
Great succes ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0