kjbkjlk


Tog lååång sovmorgon idag, klev inte upp förrän strax före 13 :thumbup:

Ska bli lite pluggande inför morgondagens seminerie, men först ska jag kila på maxi och inhandla middag sen ska jag cykla hem till älsk igen. Det är bra lättsamt med cyklar :)

Nu tror jag förresten jag vet varför mitt läsarantal gått upp. Det var ju i samband med vargjakten så det folk kanske förväntar sig ett årligt hatinlägg. Misströsta inte. Det kommer så snart jag har tid, för ja, jag har retat mig på vargjakten i år igen. Jag har bara inte hunnit skriva om det.

Nåja, Ica var det.
Tjillevippen



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tyckte vår idé var bra. Ge sig ut i skogen och sabotera.

2011-01-24 @ 11:32:42
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Svar

Hehe ja.. Synd bara att man måste skaffa skottsäker väst innan man törs ge sig ut i skogen bland alla skjutglada galningar, i alla fall om man vill ta sig hem med livet i behåll.

2011-01-24 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0