Host host krax snörvel


Jag har blivit sjuuuuuuuuuuk! ;(
Så det här blir ett gnälligt inlägg.

Känner mig som världens rishög, är dessutom konstant illamående för det känns som om jag har en gigantisk hög med snor som skvalpar runt i magen. Vem vet, det kanske jag har också, hope not :bigeyes:
Nåja, får i alla fall chans att inviga julklappen jag fick av lillsyrran :P

Är i Vallås men tänkte åka in till stan en sväng innan jag åker hem till lillfisen. Det här har varit världens längsta natt känns det som. Jag vaknade i natt och tänkte att det var morgon och blev bitter för att jag kände mig så sjuk men samtidigt lättad för jag kände mig utsövd, trodde att klockan kanske var halv 6 eller nåt, men icke! Det visade sig att den var prick 00:00. Lyckades somna om men vaknade igen och trodde att det kanske var morgon, men då var klockan strax efter 1:00. Somnade återigen om men vaknade lika snabbt för då var klockan 1:40, och sedan 2:30. Sedan fortsatte det så hela natten så all trötthet kommer nu i stället, INTE okej! :(

Näe, kanske dags att göra något..?

bye bye then

PS:
Om någon känner sig manad att byta huvud med mig så var inte blyga, jag ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0