Gatan som aldrig tog slut

Fast tillslut sa gjorde den faktiskt det.

Idag har vi konstaterat att Oxford street ar jakligt lang! Har vandrat runt dar nastan hela dagen, slutligen nadde vi Hyde Park men vi blev inte sarskilt imponerade och ovanligt nog kopte jag ingenting. Inte en enda grej! Undrar om jag ar sjuk?? :bigeyes: Naja, det har resulterat i att jag har en massa pengar kvar tills i morgon nar vi ska hem,  Taxfree here I come! Mohahahaaa! :thumbup:
Jag har, som jag sagt tidigare, hemlangtan och langtar jattemycket tills i morgon :S
Lar nog halla mig hemma ett tag innan jag far ivag igen. 4 utlandsresor pa 5 manader ar lite for mycket. For att inte tala om for mycket for planboken :P

Ska strax ut pa stan en svang och roa mig pa egen hand, sen blir det sangen sa morgondagen kan komma nagon gang sa jag kan fa aka hem :)

Jag har sagt det forr men jag maste saga det igen (och jag lar nog saga det fler ganger) jag ar en total naturbegavning nar det galler att ta sig fram i den har stan *STOLT* :thumbup:



Kommentarer
Postat av: Amandusmariann

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-05-13 @ 08:42:36
URL: http://amandusmariann.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0