En dröm


Drömde som sagt om London i natt. Eller London och London. Jag drömde att jag och ett gäng till (vet ej vilka) var i London och vi skulle åka tunnelbana. Jag var skitförbannad och tyckte att de var idioter för de hade gått helt fel så vi var vilse. För vi skulle åka från samma station som jag och Susanne åkte från när vi skulle in till centrum, nämligen stationen vid Earls court. I drömmen bodde vi inte på samma vandrarhem, jag visste inte ens vilket vi bodde på, jag frågade de andra men fick aldrig något svar, jag visste bara att vandrarhemmet låg ganska nära det som vi bodde på i Kensington. Nåja. Det var väldigt trassligt med tunnelbanan eftersom "de andra" hade virrat bort oss fullständigt, och jag blev ännu argare när vi gick ner vid en station och upptäckte att det var stängt fast klockan bara var 23. Det underliga var att stationen var egentligen inte stängd eftersom vi uppenbarligen kunde komma in i den, men det var inga människor där och maskinerna som man köpte biljetterna av var avstängda. Men så upptäckte jag att de där maskinerna som man stämplar sina biljetter i var upplåsta, så alla fick åka gratis (precis som nyårsnatten). Så vi gick igenom och började gå ner för en massa trappor för att nå själva tunnelbanetågen. Men när vi väl kom längst ner så fanns det inga tåg där, det fanns inte ens spår. Däremot så fanns det flera såna där stämpelmaskiner där och det fanns dessutom en massa bowlingbanor där, då blev jag ännu mer förvirrad och upprörd för på något vis hade vi hamnat i en bowlinghall som låg under jorden men vi hade missat alla tunnelbanorna.

Det är allt jag minns. Ganska logisk dröm egentligen. Jag spelade ju bowling på Wii för inte så länge sedan, och tunnelbanorna i London var rena rama pusslet. Dock var det ett pussel som jag var superbäst på att lösa (ingen falsk blygsamthet här inte :P ) :thumbup:


Kommentarer
Postat av: Hallvardlouise

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-26 @ 10:28:44
URL: http://hallvardlouise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0