bättre sent än aldrig

GAAH ISBANA!!

Det är isbanor överallt här! Jag behöver en hjälm, eller trettio kanske :bigeyes:

--------------------------------------------------
Hmm.. Jag ljög visst i Lördags eftersom jag aldrig uppdaterade igår. Sorry Men jag har faktiskt en bra ursäkt, bibblan stängde redan vid 13 och eftersom jag inte visste det innan så stod jag här utanför strax efter 13 igår och ville komma in, det gick inte särskilt bra.

Har blivit lite plugg nu under morgonen, tänkte snart släpa mig in till stan för att ta ut lite pengar. Blir mer plugg senare idag, ska träffa gruppen vid 13:30 för att förbereda inför morgondagens seminarium :bigeyes:

Sen händer det inte så mycket mer idag, ska umgås med älsk  och njuta av den sista dagen på långledigheten. Har dock ett till måste. Måste hitta min bankdosa så jag kommer ut på internetbanken. Vill testa om mitt internet funkar i lägenheten men eftersom jag har sånt där kontant/refiltjoffs så kan jag inte göra det förrän jag fyllt på eländet och det kan jag inte göra utan min dosa. Ironiskt nog har den försvunnit i flytten. INTE okej :mad:

Måste även börja söka jobb snart så jag tryggar sommaren. Har liksom ingen större lust att masa mig upp till jämtland bara för att jag var för lat för att få ett jobb här nere.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0