bajs!!


FEBERVARNING :mad:

Hade 38.4 i feber i morse. Sen kollade jag igen på eftermiddan och då hade den stigit till 38.8 och nu har skiten kravlat sig upp till 39.3 Blä! ;(

Kan inte äta, inte sova och orkar inte göra något. Måste snart lägga mig på soffan och vila efter äventyret till datorn :S

Ja ja.. Jag vet att det finns de som har det tiotusentals gånger värre än vad jag har med min 'lilla' förkylning, men jag tycker väldigt synd om mig själv (fast det har ni nog redan märkt :P). I morgon firar jag och älsk en månad och ska ut och äta o grejer, men hur kul är det då när jag är en jäkla zombie som tycker att väggarna dansar mambo. Planerar dock att vara helt feberfri i morgon :thumbup:

Ikväll blir det avancerat slappande hemma hos älsk. Känns dock lite ensamt för han är inte här, men han kommer hem i morgon (Y)
 Moep.. Tror jag ska ta och nalla en piggelin nu, känns som om det är läge för det. SEN får jag vila efter resan ut i köket. Mmmh.. Vila.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0