återförening


Har hittat en låt som jag var jätteförtjust i när jag var liten/yngre. Har försökt hitta den flera gånger men visste varken vem som sjöng den, vad den hette eller hur texten gick. Men den spelades på radion för någon dag sedan och nu har jag äntligen hittat den :thumbup:

Dock så är bloggen mupp och jag lyckas inte lägga ut låten här. Men en länk kan jag i alla fall förse er med :)

--> Ain't that just the way <--



Och ja, jag vet att det där inte är originalet. Men jag tycker faktiskt att Lutricias version är bättre, och det var den jag hörde när jag var liten :)

Har nästan repat mig helt sen min katastrofala morgon, och tvättandet gick riktigt bra utan någon som helst blogutgjutelse. Grett.
Så jag ska nog våga mig ut snart för att bege mig hem till M :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0