trasselsudd


Hmm.. Har inte kammat håret på 2 dygn  (observera att jag dessutom sovit med blött hår för två nätter sen och inte kammat det något alls sen innan jag tvättade det). :bigeyes: Jag tror jag har 4 dagar gammalt smink på mig, smetade dock på lite nytt över det gamla för någon dag sedan. Nog är det tentatime alltid. Usch. Idag är motivationen ännu sämmre :thumbdown: Blir jag godkänd på den här tentan är det ett mirakel :bigeyes:

Usch och fy och blää.. Och om lite mer än ett dygn börjar jag och Mice köra upp till jämtland. Ska bli roligt att få hit mina saker och jag är tacksam att han är snäll och ställer upp och följer med, men jag har verkligen ändå ingen lust att åka. Blää :(

Ikväll blir det plugg samt mys med älsk. Blir en hel del plugg i natt också, kan inte fatta varför jag ska vara som effektivast då :question: det är så dumt dumt DUMT! :mad:

Nåja, borde väl börja med middagen snart, blir chili con carne idag, mumsigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0