trailerkommentar


Tentan går sakta men säkert framåt. Dock börjar jag tycka att det är alltför sakta. Men ska iaf snart gå och lägga mig och kliva upp tidigt i morgon och göra en slutfinish.
Hur som helst blev jag tipsad om en film som ska vara bra så jag letade upp den på youtube för att se trailern. Av nyfikenhet kikade jag på kommentarerna och finner denna:

"I like this movie cause it kills alot of men! It helps me to get things of my chest :) "

Jag vet inte om det beror på den sena timmen eller för att jag stirrat mig blind på referenser.. Men jag tyckte i alla fall att den var sjukt rolig, hahahahaaa xD nu känns det mycket bättre och jag kan återgå till referenserna lätt om hjärtat :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0