STOLT :D


Jag hittade hem till mig själv, tjohooo! Detta trots att vi inte ens kom av motorvägen där vi normalt sett brukar svänga av. Sen hittade jag från mig själv och hem till Mattias :thumbup:
Man kan ju tycka att det är en baggis när jag gått, cyklat, åkt buss och åkt bil här så många gånger, men det säger jag er mina vänner, det är en sak att färdas på gångvägen, och en sak att vara den som åker. Det är en helt annan femma att vara den som kör. Tihii!! Är som sagt ganska stolt :)

Har varit i Vinberg och sagt hej till morsan och lillsyrran. Och Ida och Mice så klart :P
Och Leo. Jag som skulle mysa så mycket med han. Det blev fasen inte mycket myst där inte. Lillfisen fick sin första spruta hos BVC idag, jag vet inte om det berodde på den eller något annat men han var i alla fall allmänt kinkig.

Men hjälp vad stor han har blivit! Är rädd att jag ska komma dit en dag och finna att han helt plötsligt är två meter lång och säger "tjennareee".
Fast än så länge känns det inte särskilt troligt.





Dessutom så är ju Ida och Mice två kortisar så Leo blir nog aldrig två meter lång.

Möjligtvis en och en halv, hehe :P



Kommentarer
Postat av: Carro

Naw söta Leo :)

2011-02-01 @ 16:47:02
URL: http://traningsflickancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0