statistik


haha.. Shit vad tydligt det märks på statistiken hur man bloggar xD





aja.. slänger kanske in lite bilder sen ikväll på framstegen jag lyckats göra med lägenheten. Har burit upp en massa saker till förrådet nu, blev en del spring, 476 trappsteg för att vara exakt, men då räknar jag bara vändorna upp till vinden och inte då jag sprang ner till återvinningen för att slänga en massa skit :thumbup:

Citat från då vi var på väg upp till Jämtland. Jag och Mice råkade nämligen säga fel en massa gånger. Vi menade Karlstad men av någon anledning sa vi Kalmar rätt ofta, så efter jag rättat Mice efter att han sagt Kalmar i sället för Karlstad hände följande meningsutbyte:

Jag:   - Jag brukar också säga Kalmar. Det är lättare att säga.
Mice:  - Ja, det är bara ett k.

:thumbup: xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0