sökes akut:


Ett stycke ergonomi, tack.


Aj aj aj.. Börjar få vansinnigt ont i ryggen och benen av det här.
Sitter i soffan med datorn på vardagsrumsbordet, detta är inte ett ergonomiskt arbetsläge. Särskilt inte två nätter i rad. :(
Känns som om jag har växtvärk i benen. Knas. Dock vorde det uppskattat om jag kunde bli någon centimeter längre (Y)

Nåja,, borde väl återgå till tentan. Blev löjligt lycklig när jag insåg att det skulle vara 1½ radavstånd och att jag bara skrivit på vanligt så när jag ändrade inställningarna så vips behövde jag helt plötsligt bara skriva ett A4 till, najs :thumbup: Dock har jag slut på idéer, eller slut och slut, jag hade inte ens några idéer från början :bigeyes: just nu bråkar jag med referenserna eftersom de bestämt sig för att man absolut måste regelbundet använda sig av all kurslitteratur i tentan om man ska ha en chans att bli godkänd. Känns inte riktigt okej :thumbdown:

--------------------------------------------------------------------

Idag är det förresten exakt 3 månader sedan jag och Mattias träffades.

Vilken oerhört lyckad slump



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0