sleepy


Har sovit i nästan 14 timmar :O Antar att jag tog igen lite förlorad sömn. Dock var det 14 timmar av väldigt dålig sömn, känner mig bara trött, konstig och fruktansvärt skakis???
Drömde en konstig dröm i natt, skriver ut den sen om jag fortfarande kommer ihåg den.

Resan till och från jämtland gick i alla fall bra, jag försökte blogga från bilen igårmorse men mitt internet muppade sig så det gick tydligen inte.

Vi har superfint väder idag med, dock med -2 grader. Jag ska strax cykla hem och börja röja i lägenheten, känns ganska så motigt kan jag lova, men men, det är lika bra att sätta igång så jag får någon ordning på lägenheten så det inte längre ser ut som en skrubb :)




Kommentarer
Postat av: ida

Kan vi inte få en bild ifrån röran

2011-02-21 @ 14:05:11
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0