'öppna din mun och visa dina tänder'


Har hittat ett band som jag tycker är superbra. Eller hittat och hittat.
Det var väl snarare så att Mattias spelade några låtar av dem för någon dag sedan och de är sjukt bra! Så nu kan jag inte sluta lyssna på dem. (Y)

--> Nostra Love 1 <--

--> Nostra Love 2 <--


Så himla bra :thumbup:

-------------------------------------------------------

Så underbart att det är Fredag idag! :D Vet inte riktigt vad som händer idag. Enligt Mattias hade vi planerat något ikväll, och vi pratade om det i måndags, tisdags och onsdags, men jag kan inte för något i världen komma ihåg vad det var för något vi skulle göra och han envisas med att inte berätta det? Som ni kanske kan förstå så är jag en aningen nyfiken. Och lite pjutt på mig själv för att jag är så senil.

Är även lite konfunderad. Jag är ledig idag. EXAKT hela dagen. Och då menar jag verkligen ledig. Inte typ-ledig-fast-jag-måste-plugga, nej, nu är jag verkligen ledig och ska inte plugga en enda sekund idag. LOVELY :thumbup:

Men VARFÖR klev jag upp 6?! Vad ska jag göra hela dagen?! :bigeyes:

Vad gör vanliga dödliga/arbetslösa som inte dricker kaffe halva morgonen och inte har ett jobb att gå till :question:



Kommentarer
Postat av: Ida

ammar och byter blöja

2011-02-04 @ 08:52:56
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0