öööööööööh


Hjälp..
Är 'ledig' idag men klev ändå upp vid tio över 6 för att tvinga upp älsk samt käka frulle med denne för han skulle jobba extra idag. Antar att jag borde se det som ett utmärkt tillfälle att börja med tentan. Som jag för övrigt inte ens läst igenom. Skannade mailen massvis med gånger igår men den kom ju aldrig så jag tröttnade. Men nu måste den med all säkerhet ligga och gro likt bakterier på min mail :bigeyes:

------------------------------------------------------------

I natt sov jag förresten som en gud :thumbup:
Okej, en gud kanske var en överdrift. Men i jämförelse med de senaste tre nätterna så sov jag sjukt bra och vaknade bara någon enstaka gång men somnade om nästan direkt igen. Så himla skönt ^^

Ikväll ska vi bort i gålan igen. Ska hem till en kompis till Mattias och käka tacos, det gillas (Y) :)

I morgon har han match, jag har lite beslutsångest om jag ska följa med eller inte. Vore roligt att se honom spela men samtidigt är jag rädd att jag kanske blir uttråkad efter ett tag för matchen skulle pågå i ca 2 timmar. Dessutom kanske jag stör hans fokus, och jag lär ju knappast kunna plugga på tentan samtidigt för det kommer vara alldeles för hög ljudnivå.. Nåja.. Måste ju inte bestämma mig riktigt än.

Igår hade Sandra vänligheten att fixa mitt internet (jag visste inte ens att man kunde 'fixa' det :bigeyes: så jag blev ju väldigt glad när hon bara kom och sa gör så, så, och så. Tada- typ :)) så nu går det mkt snabbare så nu kan jag börja bjussa på bilder igen. :) Tänkte visa hur mycket snö det är kvar här.

Känsliga tittare från jämtland varnas för starka bilder :P





Det syns inte på bilden men det var jättefint väder den dagen: sol, klarblå himmel och 6 plusgrader :)
Men det är klart, det finns säkert någon enstaka liten snöhög här och där, om de inte försvann igår när det regnade igen. Och det finns nog lite is kvar i skogen, det var det i alla fall för någon dag sedan när jag cyklade där ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0