nya tag


Jahopp.. Ny dag.
Då var det nya tag då..
Föreläsningarna gick väl rätt bra igår. Men jag blev vansinnigt trött under den sista timmen. Dessutom fick jag och M skrinlägga våra planer på filmmys för jag var så illa tvungen att plugga och skiten tog så lång tid att när jag väl gav upp så var klockan så mycket att det bara var att gå och lägga sig eftersom jag skulle upp tidigt idag med. INTE okej. :thumbdown: Antar att vi får ta igen det idag eller nåt. Ska väl hålla på med grupparbete till 13-14 tiden eller nåt. En annan dålig sak var att hela plugghistorien var lite.. ojämn eller vad man ska kalla det, så p.g.a det, och att jag inte hann göra något av det jag egentligen tänkt göra under kvällen så blev jag vansinnigt irriterad/sur när jag skulle sova så jag kunde inte somna. :mad:

Nåja.. Nu är det en nydag, och det färdiggnällt. I alla fall för tillfället :P

Eller nej vänta. Jag har en grej till att klaga på. Jag köpte ju två svindyra bhar på Triumph för typ 2 månader sen eller nåt, dyra som tusan var de (tycker i alla fall jag), men det ska ju vara mega bra kvalité och dessutom är de bekväma. Nåå.. Min ena bh har gått sönder nu så så bra tror jag inte kvalitén var, eller så var det bara jag som lyckades köpa ett måndagsexemplar. Jag är ju väldigt bra på det :bigeyes:

Aja.. Plugg på högeskolebibblan vid 9. Innan dess blir det husman med ost till frulle samt ett försök att göra något åt hårkatastrofen. Jag borde verkligen klippa mig :S




Kommentarer
Postat av: Ida

Min har också gått sönder : ( Tvättar du dina i maskin? Tror det kan ha berott på det

2011-02-03 @ 18:04:18
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Svar

Men de där ska tåla maskintvätt :( Det ska i alla fall de jag köpte tåla. Kanske har använt dem lite för flitigt så det är därför. Bäst att investera i fler :P När man gått och blivit rik dvs :/

2011-02-04 @ 06:32:03
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0