misstag?

Undrar just om jag misstagit mig själv för att vara en nåldyna. Jag kanske var en i ett tidigare liv. Who knows.. :question:

Jag försökte vara duktig och samlade skräp från vardagsrumsbordet utan att riktigt lägga märke till vad jag plockade upp, bara en massa obetydligt småskräp i form av typ godispapper och sånt. Så knöt jag handen och kramade till ganska hårt för att mosa ihop det till en liten boll och vad händer?! Jo jag känner världens smärta i fingret och tänker men vaa faaan?! Då hade jag lyckats få med en liten genomskinlig påse som innehåller lite sytråd samt en nål och lyckats vinkla nålen mot mitt finger när jag kramade till. Men andra ord så spetsade mig själv. Aj aj aj! Det blödde ganska rejält och nu dunkar det i hela fingret. Kan riktigt känna hur blodförgiftningen sprider sig. :thumbdown:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0