men bajs!


Asså jag har sjukt tråkigt, varför varför VARFÖR klev jag upp så tidigt?!

Och nu börjar jag dessutom bli trött. Men hejja vad bra! Eller inte, eftersom det är 2 timmar tills min 4 timmars föreläsning börjar. Läskigt värre :bigeyes:

-------------------------------------------------------


Lite foton sen igår :)



Ett av de få tillfällena igår då lillfisen inte var så kinkig (Y)



Cola och Dunder fann varandra. De busade och busade i all oändlighet.
Jag tror de gifter sig innan året är slut.

Dock regnade det en aningen ute så de blev lite blöta. Och Cola blev nog sotis för att Leo fick så mycket uppmärksamhet medan han inte fick riktigt lika mycket, så han deppade i fåtöljen.






Och slutligen ett foto från idag:
Maya hälsar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0