mardröm


Oj, har visst inte bloggat på nästan 3 dygn. Lite ovanligt. Men har inte känt någon motivation.
Igår körde vi igång med en ny kurs på skolan, jag gillade själva läraren men han var ingen bra föreläsare, jag blev så vansinnigt trött och var nära att somna så under pausen gick jag därifrån, onödigt att sitta och plåga sig igenom föreläsningen när jag ändå inte skulle minnas något av den idag.

Idag blir det rensning i lägenheten, besök på hfab så jag kan få en sån där chipgrej så jag kan ta mig in hemma samt boka tvättstugan, köpa hänglås, ev lite shopping (börjar bli misstänktsamt tomt i kyl och frys).

I natt drömde jag en mardröm. Detta var verkligen en tvättäkta mardröm, länge sen jag drömde det. Jag har drömt 'mardrömmar' som gjort mig rädd och gett mig obehagskänslor, men det här var ren skräck. Försökte skrika och skrika i drömmen för att jag var så rädd och hoppades att någon skulle höra mig och hjälpa mig, men det var också läskigt för jag visste i drömmen att det var farligt att skrika. Nåja, vaknade i alla fall tillslut mitt i alla skrikförsöken med bankande hjärta och allmän förvirring. Drömde för övrigt om spöken, riktigt onda jävla spöken. Minns dock inte handlingen så mycket, bara att det utspelade sig dels här i Vallås och dels i Rudsjö och att platserna låg onaturligt nära varandra, typ några hundra meter i stället för hundra mil :bigeyes: Nåja, det var som sagt en läskig dröm och nu tycker jag mardrömmarna kan hålla sig borta till åtminstone nästa år. Utmärkt. (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0