"lonelyyy, I am so lonelyyy"


Jaha.. Då var man ensam igen då.. Alltså, bokstavligt talat. Älsk har just åkt iväg till matchen och här sitter jag och funderar på om jag ska diska, dammsuga eller plugga först. För att komma fram till något vettigt beslut tror jag att jag måste kika på senaste Vampire Diaries avsnittet, det borde ha kommit ut nu. :) :P

Igår höll vi oss här i Vallås i stället för att åka bort. Tacos och två filmer. Senaste Resident Evil filmen (tror dock jag missat en av dem så jag hängde inte riktigt med i handlingen i början) samt nya versionen av Terror på Elmstreet. Hör och häpna, jag drömde förvånansvärt nog inte om monster i natt :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0