Långtråkigt: 0 - Elisabet: 1


Lyckades trots allt fördriva den här dagen med att aktivt inte göra nånting alls. Great succes.

Ska strax bege mig ut i vindhelvetet och styra stegen mot Vallås. Känns meningslöst att jag fönade håret för en liten stund sedan. Slöseri med tid, el och miljö eftersom hela Halmstad tycks vara en enda gigantisk hårfön idag. :bigeyes:

Väl i Vallås ska jag försöka skriva lite om gammelsmurfen och kompani.
Älsk sluter förhoppningsvis stax efter 17, då blir det middag (eller kvällsmat som folk envisas med att säga här, whyy oh whyy??) och efter det eventuellt bio. Ja, det har visst blivit en hel del bio sen jag flyttade hit, I like it :thumbup:

Aja.. Ingen mening med att skjuta upp det längre. Dags att gå ut och möta den gigantiska fläkten. Antar att det är lika bra att vänja sig, bor man vid kusten så bor man vid kusten...

Bye bye then
Sprängd hårfön



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0